konin facebook

Ruszyła kampania promocyjna terenów inwestycyjnych

Od kilku dni na najbardziej ruchliwych trasach stanęły billboardy promujące tereny inwestycyjne. Tablic jest dziesięć i stoją na drogach krajowych (DK 25, DK 92, DK 72). Cele kampanii są dwa - pierwszy to promocja terenów inwestycyjnych Konina wśród osób przejeżdżających przez nasze miasto, drugi to zwiększenie świadomości samych koninian. Tablice zostaną w naszym mieście i jego okolicach do końca stycznia 2018 roku. Wydział Obsługi Inwestora na tym jednak nie poprzestaje. Już niedługo kampania zostanie rozszerzona na całą Polskę. W planach jest akcja billboardowa w pobliżu największych miast Polski. Jak przyznaje Roman Karbowy, kierownik WOI, trzeba zrobić wszystko, by Konin, ze swoim potencjałem terenów inwestycyjnych, zaistniał w świadomości nie tylko jego mieszkańców, ale przede wszystkim firm, przedsiębiorstw w całym kraju. - W tym celu w oparciu o budżet, którym będziemy dysponować, przygotowujemy plan promocji gospodarczej Konina na rok 2018. Chcielibyśmy promować tereny inwestycyjne nie tylko na tablicach reklamowych, ale i w Internecie, który jest potężnym narzędziem komunikacyjnym i marketingowym - mówi.