Komunikacja marketingowa w praktyce małego biznesu
Celem szkolenia będzie przygotowanie uczestników do planowania i realizacji działań z zakresu komunikacji marketingowej. Spotkanie będzie mieć charakter warsztatowy i skierowane jest do małych firm i start’upów.
PROGRAM SZKOLENIA:
Moduł 1 – Komunikacja marketingowa czyli…
1. Czym jest komunikacja marketingowa i z jakich elementów się składa,
2. Znaczenie komunikacji marketingowej dla budowania przewagi konkurencyjnej i osiągnięcia celów biznesowych.
Moduł 2 – Planowanie i realizacja komunikacji marketingowej w małej firmie:
1. Grupa docelowa - z kim chcemy się komunikować i dlaczego,
2. Cel działania - co chcemy osiągnąć,
3. Komunikat - co i jak chcemy przekazać,
4. Wybór mediów - jaki kanał komunikacji wybrać, aby dotarł do grupy docelowej, jak „mądrze” wykorzystywać Internet w działalności biznesowej,
5. Budżet - jak efektywnie gospodarować posiadanymi środkami na działania marketingowe,
6. Komunikacja mix - jak dobrać elementy komunikacji marketingowej aby zrealizować cele biznesowe,
7. Kontrola skuteczności –jak sprawdzić czy nasze działania w zakresie komunikacji marketingowe przynoszą efekty.
Moduł 3 – Zamiast podsumowania
1. Dobre praktyki w zakresie komunikacji marketingowej małego biznesu,
2. Sesja pytań i odpowiedzi.
Szkolenie poprowadzą: Pani Ewa Suchożebrska i Pan Marcin Suchożebrski – trenerzy z firmy Attestor sc z Wrocławia.
Termin i miejsce szkolenia: 28 sierpnia 2019 r., godzina 09.00 – 15.00,
ul. Wiosny Ludów 6 w Koninie, Sala Ratuszowa.
Szkolenie jest bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o zgłoszenie telefoniczne
(063 240 12 79) lub mailowe (marlena.tulejko-nozewska@konin.um.gov.pl) do dnia 23 sierpnia 2019 r.
O zakwalifikowaniu na szkolenie decydować będzie kolejność zgłoszeń. Przed szkoleniem otrzymają Państwo mailem potwierdzenie udziału w szkoleniu lub informację o braku miejsc i wpisie na listę rezerwową.