konin facebook

Asertywność w komunikacji z klientem

W bezpłatnych zajęciach uczestniczyło trzydziestu osób. Spotkanie obfitowało w szereg ćwiczeń i warsztatów z zakresu komunikacji w obsłudze klienta. Wiele pytań od uczestników szkolenia dotyczyło najbardziej pożądanych zachowań w zakresie obsługi tak zwanych trudnych klientów.

Szkolenie prowadzone było przez Dorotę Palczuk, przedstawicielkę firmy ApexNet Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,  specjalistkę w prowadzeniu szkoleń ogólnorozwojowych, posiadającą wieloletnie doświadczenie jako trener umiejętności interpersonalnych, w tym ze skutecznej komunikacji z klientem oraz jego profesjonalnej obsługi, współpracowała z takimi firmami jak Avon, L`oreal, Citi Bank, PGNiG, Agfa, TWU Pocztowe, Bank Nordea, Totalizator Sportowy.

Uczestnicy szkolenia otrzymali materiały szkoleniowe oraz kalendarz na 2018 rok. Szkolenie zostało zorganizowane w ramach Programu Wspierania Przedsiębiorczości w Koninie na lata 2017 – 2019.